Splošni pogoji in pogoji poslovanja spletne trgovine Pekarna Rž
Splošni pogoji Spletne trgovine Pekarna Rž so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S Spletno trgovino Pekarna RŽ (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Pekarna RŽ, pekarstvo, trgovina in storitve, d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- Dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- Pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
- Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- Način plačila in dostave,
- Časovno veljavnost ponudbe,
- Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- Pojasnilo postopka o pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Artikli ponujeni preko spletne trgovine Pekarna Rž so del ponudbe oziroma proizvodnega programa podjetja Pekarna Rž, pekarstvo, trgovina in storitve, d.o.o.
Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV ter stroške dostave, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
- S plačilno oziroma kreditno kartico (BA, Maestro, Mastercard, Visa).
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na pisno zahtevo.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o uspešno sprejetem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Postopek nakupa
- Naročilo sprejeto: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku pol ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov pekarna.rz@siol.net z jasnim naslovom sporočila STORNACIJA.
- Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ima zaradi lastne proizvodnje po navadi večino artiklov na zalogi. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Dobava naročenih artiklov je urejena glede na urnik dostave ponudnika v določenem kraju in je objavljena na spletni strani ponudnika. Načeloma je dostava ponudnika v določenem kraju dvakrat tedensko. Če kateri od artiklov v trenutku nakupa slučajno ni na zalogi, oziroma ga je ponudnik odstranil iz proizvodnega programa, ponudnik o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
- Blago odpremljeno: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe samo za artikle, ki imajo rok uporabnosti daljši od enega tedna. Glede na trenutni proizvodni program ponudnika so to samo keksi, slane preste in drobtine.
Odstop od pogodbe za vse ostalo blago (kruh, peciva, sladice, torte po naročilu) ni mogoč.
Potrošnik ima pravico, da v 2 dni od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov pekarna.rz@siol.net), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 5 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža (npr. škatla keksov, vrečka štrukeljčkov) sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).
Zaradi izredno kratkega roka uporabnosti večine naših izdelkov, priporočamo, da v primeru odstopa od pogodbe, to storite nemudoma.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Garancija kakovosti
Vsi izdelki Pekarne Rž so narejeni z vso skrbnostjo ter iz najboljših sestavin. Trudimo se, da vas bomo z našimi izdelki navdušili, tako z okusom kot izgledom.
Če z našimi izdelki niste zadovoljni oziroma menite, da niso takšni, kot ste pričakovali, vas prosimo, da nam jih pošljete nazaj na naslov Pekarna Rž d.o.o., Zajelše 34, 1262 Dol pri Ljubljani, ponudnik pa vam bo vrnil kupnino. Ob vračilu je nujno navesti razloge za vračilo ter vse podatke, ki jih ponudnik potrebuje za uspešno vračilo kupnine (kontaktni podatki, TRR račun).
Dostava
Ponudnik zagotavlja lastno brezplačno dostavo za nakupe nad 10,00 EUR. Nakup v vrednosti pod 10,00 EUR ni možen.
Ponudnik bo blago z lastno dostavo dostavil v dogovorjenem roku in v povezavi z urnikom možnih dostav, ki je objavljen na ponudnikovi spletni strani.
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje na dan, ki ga je kupec označil ob oddaji naročila kot želen datum dostave.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po datumu, ki ga je kupec označil ob oddaji naročila kot želen datum dostave.
Ponudnik si pridržuje pravico, da spremeni način dostave (npr. preko zunanje dostavne službe), vendar se pri tem obvezuje ustrezno prilagoditi splošne pogoje poslovanja, ki se tičejo dostave.
V primeru lastne dostave ponudnika stroškov dostave ni.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri obiskovalcih, ki oddajo naročilo, pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum oddaje naročila in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- Pošiljatelj bo jasno razviden,
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Osebni podatki/politika zasebnosti
V podjetju Pekarna RŽ d.o.o. se zavedamo kako pomembna je varnost vaših osebnih podatkov.
Vabimo vas, da si v nadaljevanju preberete kako podjetje Pekarna Rž d.o.o. ravna z vašimi osebnimi podatki.
Spoznali boste katere osebne podatke zbiramo o vas, na podlagi česa jih zbiramo in za katere namene jih obdelujemo.
Politika zasebnosti Pekarna RŽ d.o.o. je skladna z zakonom Republike Slovenije in Uredbo GDPR.
Zajema:
- Kontaktne informacije Pekarne Rž d.o.o. in kontakt pooblaščene osebe za varstvo podatkov,
- Pravne podlage in nameni obdelave osebnih podatkov,
- Vrste osebnih podatkov, ki jih zbiramo,
- Uporabo piškotkov in sorodnih tehnologij,
- Upravljanje nastavitev zasebnosti,
- Posredovanje osebnih podatkov,
- Roke hrambe osebnih podatkov,
- Varstvo osebnih podatkov,
- Pravice posameznikov v zvezi z osebnimi podatki, vključno s pravico do pritožbe,
- Spremembe politike zasebnosti.
Nameni in uporaba podatkov
Pekarna Rž d.o.o. zbira, beleži, ureja, shranjuje, posreduje in drugače obdeluje osebne podatke, ki jih imamo o vas za različne namene.
- Identifikacije posameznika
- Za zagotavljanje podpore uporabnikom
- V primeru nakupa pa z namenom izvedbe naročila (dobava, dostava izdelkov, izdaja računa, reševanje morebitnih zahtevkov kupca (reklamacije, garancije))
- Za hrambo zgodovine nakupov
- Za izvajanje morebitnih postopkov izterjave ter za lastne računovodske in davčne potrebe.
Katere osebne podatke zbiramo?
- Osnovne osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, elektronski naslov, naslov prebivališča, naslov za dostavo, telefonska številka in geslo za zagotovitev varnosti in uporabe naših storitev.
- Podatke o uporabniškem računu spletne trgovine.
- Podatke o nakupu in načinu plačila.
- Zbiramo tehnične informacije vašega brskalnika, računalnika ali mobilne naprave.
Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.
Spremenjeni zakon o elektronskih komunikacijah, ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Posameznik ima ustavno in zakonsko pravico do varstva svojih podatkov – pravico do samo – odločanja o svoji informacijski zasebnosti in v tem smislu piškotki pomenijo poseg v njegovo zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje.
Nova zakonodaja uporabe piškotkov ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila – pod kakšnimi pogoji in kako je piškotke in podobne tehnologije dovoljeno uporabljati. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.
Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo, je dostopen na tej povezavi.
Osebni podatki in njihovo posredovanje
Obvezujemo se, da uporabnikovi podatki ne bodo predani tretji osebi.
- Informacije javnega značaja. Nekatere informacije o vas so tudi javno dostopne, npr. podatki ob objavi komentarja pod izdelkom v spletni trgovini ali komentiranje na socialnih omrežjih.
Varstvo osebnih podatkov
Da bi zagotovili kar največjo varnost vaših osebnih podatkov, uporabljamo več tehničnih in organizacijskih orodij in ukrepov. Prizadevamo si za najvišjo stopnjo varnosti vaših osebnih podatkov a ne moremo zagotoviti 100% varnosti posredovanih osebnih podatkov ter nismo odgovorni za krajo, uničenje, izgubo ali namerno/nenamerno razkritje osebnih podatkov ali informacij.
Spletna trgovina Pekarna Rž na svojih strežnikih ne hrani nikakršnih podatkov o kreditnih karticah.
Kako dolgo hranimo osebne podatke?
Osnovne osebne podatke: ime in priimek, datum rojstva, elektronski naslov, naslov prebivališča, naslov za dostavo, telefonska številka in geslo: trajno oziroma do preklica s strani njegovega imetnika.
Temeljne pravice posameznika
V podjetju Pekarna Rž d.o.o. vedno omogočamo uresničevanje posameznikovih pravic.
- Pravica do seznanitve. Posameznik ima vso pravico, da izve katere podatke o posamezniku zbiramo, za kater namen in kako dolgo, od kod pridobivamo osebne podatke in kdo jih še obdeluje.
- Pravica do izbrisa. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku zahteva, da mu podjetje Pekarna Rž d.o.o. omogoči izbris osebnih podatkov.
- Pravica do popravka. Če posameznik opazi, da so njegovi osebni podatki, ki jih hranimo nepopolni ali napačni, ima pravico zahtevati popravek ali dopolnitev.
- Pravica do omejitve obdelave. Posameznik lahko zahteva, da njegove osebne podatke posebej označimo in jih izvzamemo iz kakršnihkoli obdelav. Omejitev obdelave je časovno omejena in ne trajna kot izbris.
- Pravica do prenosljivosti. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku zahteva, da se mu omogoči posredovanje osebnih podatkov posamezniku ali prenese na upravljalca po posameznikovi želji.
- Pravica do ugovora.
- Pravica do preklica soglasja. Posameznik lahko v vsakem danem trenutku prekliče svoje soglasje za namen obdelave osebnih podatkov.
V podjetju Pekarna Rž d.o.o. si pridržujemo pravico do sprememb politike zasebnosti. Vse spremembe bodo objavljene na tej strani.
Upravljalec osebnih podatkov in kontakt
Upravljalec osebnih podatkov je Pekarna Rž d.o.o., Zajelše 34, 1262 Dol pri Ljubljani.
Vsa vprašanja v zvezi s to politiko zasebnosti, zaupnosti vaših osebnih podatkov, načinu obdelave ali na vaše zahteve v zvezi z uveljavljanjem pravic v zvezi z osebnimi podatki, lahko naslovite na odgovorno in/ali pooblaščeno osebo za varstvo podatkov pri Pekarni RŽ d.o.o., na naslovu pekarna.rz@siol.net.
Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01/56 38 024 ali pekarna.rz@siol.net.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e – poštnega naslova.